Garancia Plus – Véletlen összetörés vagy lopás esetén
Most már soha nem kell féltenie karóráját.Velünk biztonságban van!
-
Több mint 95% bejelentett esetet a vásárló javára teljesítünk
-
Csak 10% részesség terheli a termék eladási árából
-
Ez a szolgáltatás vonatkozik a véletlen rongálás esetén, tönkretevés esetén, betörés, lopás esetében.
Teljes információt a biztosítási feltételekről ITT talál meg.
Hogyan kell bejelenteni a biztosítási eseményt
Eseményt bejelenti az ügyfélszolgálatnál e-mailbem, a címünkre info@brasty.hu. Az e-mailben kérem tüntesse fel az alábbiakat:
-
Eredeti számla számot
-
Károsodás okát (pontos leírást az esetről,hogyan történt a termék meg rongálása, eltulajdonítása ).
-
Eltulajdonítás, lopás esetén :
-
Határozat az eset elhalasztásáról
-
Hivatalos jegyzőkönyv, felmondás, igazolás, hogy bejelentette a rendőrségen az esetet – ne felejtse kérem megadni az anyagi kár bejegyzett számát.
Az ügyfélszolgálattól kap egy bejegyzési számot, e szám alatt lesz az ön kára evidálva. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a következő lépést , s a káros termék visszaküldését a cégünk központjába.
Határidő az ügy intézéséről a rongált termék átvételének napjától számít, vagy a rendőrségi összes dokumentumok leadásától.
hogyan működik az ügyintézés
Ha megrongált termékről van szó , először is teljes diagnosztikára kerül sor egy autorizált szerviz központban. Ha a rongálás szintje megengedi , akkor javasolunk javítást , és fel becsüljük a költséget a javításra. Ezek után a Brasty eldönti, hogy tényleg rentabilis -e a javítás , vagy az ügyet intézi más módon.
Meddig is tart ez
Az összes bejelentett esetet azonnal kezdjük intézni , legkésőbb viszont 45 napig a termék vagy a rendőrségi dokumentumok átadásától, átvételétől..
Nem tudja mit kezdjen? Írjon nekünk.